حسینی: لایحه جامع انتخابات در نوبت بررسی در دولت است-راهبرد معاصر
امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است واعظی: ضدانقلاب به دنبال دوقطبی‌سازی و لجن‌پراکنی است تا هزینه آن را بر مردم تحمیل کند کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند جزئیات مناظرۀ امشب ۲ نامزد ریاست‌جمهوری تاکید مردانی بر ضرورت اعلام برنامه از سوی نامزدها پاسخ دفتر بهادری‌جهرمی به ادعای سخنگوی ستاد پزشکیان مخبر: مصوبات سفر شهید رئیسی به سیستان‌وبلوچستان اجرایی خواهد شد روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد رئیس‌جمهور سخنگوی شورای نگهبان: هیچ‌ شکایت و اعتراضی از سوی نامزدها دریافت نکردیم محمد دهقان: قرارداد کرسنت یعنی فروش ۲۵ سال گاز ایران به ثمن بخس مجلس فردا جلسه علنی ندارد اظهارات بنزینی رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان حاشیه‌ساز شد جلیلی: سرعت اینترنت باید ۵۰برابر افزایش پیدا کند چه کسانی در مرحله دوم انتخابات می‌توانند رای دهند؟ مناظره پزشکیان و جلیلی امشب برگزار می‌شود

حسینی: لایحه جامع انتخابات در نوبت بررسی در دولت است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه جامع انتخابات که توسط وزارت کشور تهیه شده و در نوبت بررسی در دولت است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 19
کد خبر: ۱۹۵۲۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۲۸ تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص لایحه جامع انتخابات کشور گفت: لایحه جامع انتخابات را وزارت کشور تهیه کرده و در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت در نوبت بررسی است.

 

وی افزود:‌ این لایحه مربوط به انتخابات خاصی نیست بر مبنای سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است. یعنی در آن چارچوب وزارت کشور این کار را انجام داده است. ان شاء الله زودتر در نوبت قرار گیرد.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره این‌که چرا لایحه استرداد شده است؟، گفت: این لایحه‌ای است که این دولت تهیه کرده در واقع از قبل بوده بعد آن را کامل کردند و براساس سیاست های کلی تهیه شده است.

 

حسینی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات پیش رو می رسد؟ گفت: بستگی دارد به این که این هفته نمایندگان چه تصمیمی بگیرند، باید زودتر نهایی شود اگر نه کار مشکل می شود.

 

وی درباره این‌که قرار بود 16 مرداد براساس قانون جدید ثبت نام ها شروع شود؟ اظهار داشت: بله این هفته باید انجام شود، کمیسیون تمام کرده و مجدد به صحن فرستاده و این هفته قرار است شنبه، یک شنبه و دوشنبه مجلس جلسه داشته باشد، امیدواریم کار نهایی شود.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور،‌ همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که واکنش شما نسبت به نکاتی که نمایندگان درمورد وزیر ورزش مطرح می کنند، چیست؟ گفت: نمایندگان در اظهار نظر آزادند مطرح می کنند، چیز خاصی نیست که جدی باشد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار